"Ta grafika pozwala nam przełożyć naszą tożsamość na opakowanie".
Niektóre kolaboracje nie są oczywiste. Tak jest w przypadku Haspengouw w Belgii, gdzie farma wiśni Hellingenfort połączyła siły z holenderskim pisarzem i piosenkarzem Rickiem de Leeuw oraz jego partnerką Maartje Elants, malarką. "Czereśnie naprawdę reprezentują uprawę owoców w tym regionie, a to partnerstwo nadaje tej opowieści dodatkowy impuls" - zaczyna Karel Vaes z Hellingenfort.
Nowy

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czereśnie