Irańskie daktyle mają się dobrze w tym Ramadanie
Kampania Ramadan 2023 irańskich daktyli odnotowała niezwykły wzrost, według Hosseina Vasei, kierownika sprzedaży firmy eksportującej Amoot Iranian. Hossein powiedział, że sprzedaż Amoot przed Ramadanem wzrosła o 28% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, pomimo niespodziewanego wyzwania.
Hossein wyjaśnia: "W tym roku stanęliśmy w obliczu niedoboru chłodni
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Daktyle