Marka daktylowych przekąsek MyJool ląduje na ogólnokrajowej liście Waitrose
MyJool to nowa słodka przekąska zawierająca trzy wysokiej jakości, w 100% naturalne daktyle Medjool w poręcznym opakowaniu, oferując zabieganym, nowoczesnym konsumentom zdrowe i wygodne rozwiązanie w zakresie przekąsek.
Nowa marka jest gotowa wstrząsnąć rynkiem przekąsek w Wielkiej Brytanii, rozpoczynając pierwszą fazę kampanii marketingowej w Waitrose z ogólnokrajową listą, mającą na celu zapewnienie osobom poszukującym wolnego od poczucia winy, słodkiego, naturalnego
słodkiego produktu.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Daktyle