MyJool ląduje na krajowej liście Waitrose
Nowa słodka przekąska oferująca trzy daktyle Medjool w jednym opakowaniu została wprowadzona na rynek w Wielkiej Brytanii, oferując konsumentom zdrowe i wygodne rozwiązanie w zakresie przekąsek.
Marka MyJool rozpoczyna pierwszą fazę kampanii marketingowej w Waitrose z ogólnokrajową listą, mającą na celu zaspokojenie potrzeb osób poszukujących słodkiej, naturalnej przekąski.
Przy oczekiwanym wzroście przychodów na brytyjskim rynku przekąsek
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Daktyle