"Po raz pierwszy sprzedaliśmy więcej przez supermarkety niż rynki etniczne"
Kampania ramadanowa poszła "bardzo dobrze" dla tunezyjskich daktyli, powiedział Abdelhamid Nasri, tunezyjski producent daktyli i dyrektor generalny Afrimex: "Byliśmy w stanie osiągnąć nasze cele sprzedaży i przekroczyć ilości eksportowane w tym samym okresie w zeszłym roku."
Sprzedaż ramadanu charakteryzuje się w tym roku nowością na rynkach europejskich, powiedział Nasri: "tradycyjnie sprzedajemy większość naszych
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Daktyle