Świąteczne obchody na koniec roku zwiększyły sprzedaż daktyli Medjool.
2025-01-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Sprzedaż daktyli Medjool od dawna była związana z kalendarzem islamskim, ponieważ eksporterzy i sprzedawcy osiągają dużą część swoich rocznych obrotów w okresie poprzedzającym miesiąc Ramadan. Ostatnio jednak daktyle Medjool znalazły swoją drogę do szerszej grupy konsumentów, a sprzedaż nawet wzrosła.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Daktyle
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



