W obliczu słabego popytu tunezyjscy eksporterzy Deglet Nour pokładają nadzieję w Ramadanie
Pomimo 14% wzrostu produkcji w stosunku do ubiegłego roku, sukces tunezyjskiej kampanii eksportowej daktyli Deglet Nour dopiero się okaże. Kilku eksporterów powiedziało FreshPlaza, że zamówienia były w tym roku powolne i że mają nadzieję na bardziej dynamiczny rynek w okresie poprzedzającym Ramadan.
Mohamed Sadok, dyrektor generalny Carthagoexpo, powiedział FreshPlaza: "Zamówienia z rynków zagranicznych są

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Daktyle