Sollum Technologies powiększa swój zespół sprzedaży w Ameryce Północnej
Sollum Technologies rozszerza swój zespół sprzedaży w Ameryce Północnej. Celem firmy jest zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na dodatkowe oświetlenie w kontrolowanym środowisku rolniczym za pomocą intuicyjnego i w pełni konfigurowalnego "dynamicznego" rozwiązania oświetleniowego LED.
Od lewej do prawej, Kassim Tremblay (VP, Global Sales Operations), Mauricio Manotas (Director Global Business Development), Louis Brun

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Figi