"Wielki potencjał dla daktyli Deglet Nour jako alternatywnych naturalnych, zdrowych i wegańskich substancji słodzących"
W ramach projektu Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju Przemysłowego (UNIDO), PAMPAT pomaga wprowadzać na rynek produkty "Made in Tunisia" zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Skupiając się na harissie i produktach z opuncji figowej w pierwszej fazie projektu, obecnie wspiera suszone pomidory, przetworzone daktyle i produkty z granatu w drugiej fazie. PAMPAT jest finansowany przez

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Figi