"Indyjskie mango stanowi największą przyszłą szansę dla rynku amerykańskiego".
Stany Zjednoczone stają się coraz ważniejszym rynkiem. Według dyrektora generalnego Kay Bee Exports, Kaushala Khakhara, potencjał USA jest wciąż niewykorzystany, pomimo rosnącego udziału Kay Bee w tym regionie: "Głównymi produktami, które wysyłamy na rynek amerykański są całe granaty, łupiny granatów, mango i imbir. Jeśli chodzi o mango, wysłaliśmy ponad 1000 ton produktów
>FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty