"Musimy kontynuować współpracę z rządem, aby otworzyć nowe rynki dla peruwiańskich granatów".
W ostatniej kampanii eksport peruwiańskich granatów spadł z 49 023 ton do 42 378 ton, co oznacza spadek o około 14%. "Wynika to z różnych czynników, takich jak niższe ceny międzynarodowe, brak nowych rynków, wzrost kosztów pracy i zmiany klimatyczne. A to, co jest przewidziane na kampanię w 2024 roku, budzi obawy", mówi pełniący obowiązki prezesa Progranada, Juan Puga.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty