"Nasz najlepszy sezon na granaty dobiegł końca"
Kampania granatów Lome Super Fruit zakończyła się zaledwie kilka dni temu. Sprzedano całe zbiory z 2023 roku: jak poinformował kierownik sprzedaży Masseria Fruttirossi Dario De Lisi, w sumie około 5 tysięcy ton w porównaniu z nieco mniej niż 3,5 tysiąca ton w ubiegłym roku.
"80% produkcji zostało przeznaczone na rynek świeżych produktów, podczas gdy pozostała część została przetworzona
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty