"Utrzymanie udziału w rynkach azjatyckich jest trudne"
Utrzymanie udziału w rynkach azjatyckich jest wyzwaniem dla egipskich eksporterów granatu, biorąc pod uwagę ogromną produkcję tego owocu w Azji i ostrą konkurencję. Jednak egipskim eksporterom nie brakuje aktywów, aby zaistnieć na wielu rynkach azjatyckich, według Amra Abdelhafiza, dyrektora zarządzającego Kingo.
Trudności zaczynają się już w Egipcie, na poziomie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty