"Wszystko zaczęło się od tego, że chcieliśmy dać drugą szansę granatom Mollar, które nie spełniały standardów marketingowych".
"Produkujemy granaty Mollar de Elche w San Juan de Alicante od ponad 30 lat. Pogodziliśmy się z faktem, że podczas sprzedaży świeżych produktów, owoce, których nie można było sprzedać, ponieważ nie spełniały wymagań rynkowych, były wyrzucane lub, w najlepszym przypadku, sprzedawane do przemysłu sokowniczego po dość niskiej cenie", powiedział Daniel Ten, dyrektor generalny Integrana. "Tak więc, aby dać

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty