Silna kampania grejpfrutowa stanowi miłe zakończenie dekady handlu owocami
Dziesięć lat temu Michiel Herholdt i jego partner biznesowy Andries Greyling założyli firmę The Fruit Route z siedzibą w Paarl "z miłością", mówi Michiel. "Chcemy być w tym biznesie przez długi czas".
The Fruit Route ściśle współpracuje z dużą grupą producentów, aby być niezawodnym partnerem, który oferuje zaufane marki klientom na całym świecie z owocami na wodzie pomiędzy
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grejpfruty