"Wierzę, że podaż grejpfrutów rośnie szybciej niż ich konsumpcja."
2024-05-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kampania hiszpańskich grejpfrutów na sezon 2023/2024 jest teraz w końcowym etapie, trwając ponad dwa tygodnie dłużej niż poprzedni sezon z powodu słabych sprzedaży. Produkcja w Hiszpanii ponownie wzrosła w tym roku i spodziewa się, że będzie kontynuowana wzrost w nadchodzących latach, na podstawie danych dotyczących obsianych.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grejpfruty
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



