"Ceny sprzedaży gruszek wyższe niż w ubiegłym roku"
Kampania francuskich gruszek dobiega końca. Vincent Guérin, odpowiedzialny za sprawy biznesowe w Association Nationale Pommes Poires, przedstawił wstępną ocenę kampanii.
Zdrowy rynek w kontekście deficytu w Europie
"Główna część kampanii dobiegła końca", mówi Vincent Guérin. Chociaż zbiory we Francji nieznacznie spadły w tym roku, z całkowitą

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Gruszki