'Gruszka premium stoi na swoim miejscu w niestabilnym otoczeniu rynkowym'
Xenia®, nowa klubowa odmiana gruszy Niemieckiego Konsorcjum Odmian Owocowych (DOSK), żegna się z niemieckim rynkiem po udanym sezonie. W sam raz na kwitnienie gruszek i Dzień Gruszki 23 kwietnia, pożądana gruszka marki Xenia® została już wyprzedana przez wszystkie uczestniczące organizacje handlowe, takie jak Obst vom Bodensee (OvB) i VEOS, pomimo jej długiego okresu przydatności do spożycia. Ekskluzywna
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Gruszki