Nowa marka gruszek, Xenia©, bezczelnie atakuje przemysł cukrowniczy na targach słodyczy ISM w Kolonii.
Nowa marka gruszek Xenia© robi furorę niezapowiedzianą akcją PR na międzynarodowych targach cukierniczych w Kolonii, pozycjonując się za pomocą bezczelnie prowokacyjnych mobilnych billboardów jako inteligentniejsza alternatywa dla konkurencji w branży. Może to nie spodobać się niektórym wystawcom na międzynarodowych targach cukierniczych w Kolonii: w miejscu, gdzie wielkie marki w branży, takie jak Nestlé,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Gruszki