Rozpoczyna się kampania Etna Barbera pear Coscia
Rozpoczęła się kampania marketingowa gruszki Coscia dell'Etna Barbera, typowo letniego owocu, którego okno trwa od końca lipca do października. "Obiecuje owoce doskonałej jakości i spodziewamy się rosnących ilości w 2023 roku", mówi Alessandro Barbera, właściciel i dyrektor generalny grupy z siedzibą w Adrano. Wczesna odmiana, która korzysta z gleby

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Gruszki