"Tureckie gruszki były już przejrzałe tu i ówdzie
Turecka Santa Maria, włoskie Abate Fetel i Santa Maria, a także holenderskie Conference i Xenia stanowiły podstawę asortymentu. W niektórych miejscach import z Turcji był już zbyt dojrzały, dlatego też sprzedaż od czasu do czasu była powolna. Chociaż ogólna dostępność była ograniczona, nie stanowiło to większego problemu, biorąc pod uwagę niski poziom popytu.
Według BLE,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Gruszki