"Wyższe ceny nie zniechęcają do konsumpcji gruszek"
"Bezprecedensowo wysokie temperatury podczas zbiorów spowodowały pewne obawy o dostarczenie wszystkich owoców na czas. Teraz jednak możemy powiedzieć, że poza kilkoma wyjątkami, większość z nich dotarła na czas. Prawie wszystkie gruszki sprzedały się jak w zegarku" - mówi Mark Vernooij z holenderskiej firmy Urfruit.
"To częściowo dlatego, że zaczęliśmy na pustym rynku. Popyt był dobry od momentu zbiorów
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Gruszki