Afrucat zachęca społeczeństwo do przyłączenia się do kampanii "Spójrz na pochodzenie".
W szczycie konsumpcji jabłek i gruszek oraz w koordynacji z drugim rokiem ogólnopolskiej kampanii promowanej przez członków Afrucat "dbaj o siebie tak, jak jabłko dba o ciebie", stowarzyszenie po raz kolejny zalewa sieci przesłaniem "Spójrz na pochodzenie". Ta kampania w obronie
Afrucat.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka