ANPP przyznaje Lidlowi nagrodę dla detalisty najbardziej zaangażowanego we francuskie jabłko
"Francuscy sadownicy skupieni w ramach Krajowego Stowarzyszenia Jabłek i Gruszek przyznali po raz pierwszy nagrodę dla sieci handlowej najbardziej zaangażowanej we francuskie jabłko.
Daniel Sauvaitre, prezes ANPP, Michel Biero, dyrektor wykonawczy ds. zakupów LIDL France / © ANPP
Nagroda ta została przyznana podczas Międzynarodowej Wystawy Rolniczej w oparciu o cztery
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka