Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Batalia o ceny z sieciami handlowymi

2012-01-13 12:39
Źródło: fresh-market.pl (KZ)

Sprzedaż do sieci handlowych jest dla nich mniej opłacalna niż eksport, gdyż ceny jakie proponują im sieci są niewiele wyższe od tych, jakie muszą zapłacić sadownikom. Do tego dochodzi skomplikowane konfekcjonowanie i dobór jabłek tylko wysokiej jakości, gdyż pod względem atrakcyjności prezentacji owoców, sieci handlowe są bardziej wymagającym klientem niż odbiorcy rosyjscy.

W chwili obecnej sieci handlowe oferują za jabłka grupom producenckim od 1,30 do 1,70 zł/kg w zależności od kalibru i odmiany.  

 

Zobacz więcej: Jabłka

Słowa kluczowe: jabłka, cena jabłek, sieci handlowe
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem