"Biznes wokół włoskich jabłek importowanych rozwinął się dość mocno w ciągu zaledwie kilku lat"
Wraz z przybyciem pierwszych mauretańskich arbuzów i hiszpańskich truskawek, kampania wiosenna jest gotowa do rozpoczęcia w Herner Gastro Service Ltd. "Ze względu na deszczową pogodę, popyt na wczesne arbuzy jest obecnie nadal ograniczony. Dlatego mamy nadzieję, że teraz pogoda stanie się nieco bardziej wiosenna i marketing nabierze nieco większego tempa" - mówi Kenan Kilia, kupiec
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka