Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Budowanie marek z myślą o dziedzictwie

2023-04-24 09:00
Źródło: Fruitnet.com

Przy tworzeniu marki dla jabłek lub gruszek w Australii, ważne jest, aby rozważyć długoterminową wartość, jaką może ona zapewnić konsumentom. Podczas gdy tworzenie krzykliwego logo i chwytliwego sloganu może wydawać się szybkim rozwiązaniem, ważne jest, aby rozważyć następujące kluczowe punkty decyzyjne w celu zapewnienia wartości marki przez 20 plus lat.

Budowanie marki to długoterminowy proces, który obejmuje

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem