"Ceny jabłek wciąż nie są wystarczające, aby pokryć wszystkie rosnące koszty"
2024-04-19 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Początek 2024 roku okazał się lepszy dla polskiego eksportera jabłek niż rok wcześniej, twierdzi Emilia Lewandowska, menedżer biura w firmie Fruit-Group: "Patrząc na początek 2024 roku, nasza firma zdołała zwiększyć sprzedaż jabłek w porównaniu z początkiem 2023 roku. Jednakże, to samo nie może być powiedziane o.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



