CMI Orchards prezentuje nowy wygląd Kiku
CMI Orchards ogłosiło nowy, odświeżony wygląd swojej marki jabłek Kiku. Zaktualizowany wygląd zostanie wdrożony na wszystkich pudełkach i torbach, z grafiką podkreślającą unikalne atrybuty smakowe i słodycz Kiku.
Wiceprezes ds. marketingu Rochelle Bohm powiedziała, że projekt oddaje hołd nie tylko pochodzeniu jabłka, ale wszystkim tym, co czyni je tak niezwykłym
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka