Dbaj o siebie tak, jak jabłka dbają o Ciebie
Kampania europejskiego programu promowanego przez Afrucat powraca drugi rok z rzędu, aby promować spożycie owoców wśród młodych ludzi; w tym celu działania marketingu ulicznego zostaną przeprowadzone w środowisku uniwersyteckim, a platformy internetowe, takie jak Spotify czy Tiktok, zostaną wykorzystane po raz pierwszy; w sumie dotrze do ponad 15 milionów osób
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka