Dolcevita, właściwy ruch w celu zorientowania konsumenta
Jeśli istnieje jedno słowo, które najlepiej pasuje do jabłek w dzisiejszych czasach, to jest to innowacja. Nie chodzi nam tylko o nowe odmiany wprowadzane na rynek, ale także o strategie marketingowe. Wśród najnowszych Melinda wymienia Dolcevita, nową markę wprowadzoną na początku roku, która określa najsłodsze jabłka wprowadzane na rynek przez konsorcjum Val di Non.
"Rynek jest przepełniony
.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Jabłka