Dolcevita, właściwy ruch w celu zorientowania konsumenta
Jeśli istnieje jedno słowo, które najlepiej pasuje do jabłek w dzisiejszych czasach, to jest to innowacja. Nie chodzi nam tylko o nowe odmiany wprowadzane na rynek, ale także o strategie marketingowe. Wśród najnowszych Melinda wymienia Dolcevita, nową markę wprowadzoną na początku roku, która określa najsłodsze jabłka wprowadzane na rynek przez konsorcjum Val di Non.
"Rynek jest przepełniony
.Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Jabłka