"Domagamy się obowiązkowego etykietowania pochodzenia w branży gastronomicznej"
"Będziemy bardzo czujni w następnym sezonie, który rozpocznie się w sierpniu", wyjaśnia Sandrine Gaborieau, po odkryciu polskich jabłek w hurtowni zaopatrującej stołówki szkolne i domy opieki. "Ta praktyka jest niestety szeroko rozpowszechniona i powoli zabija francuski sektor sadowniczy", twierdzi Francuskie Stowarzyszenie Jabłko Gruszka (ANPP). Hurtownia, o której mowa
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka