Dwa z każdych pięciu jabłek spożywanych w Hiszpanii pochodzi z importu
W tym czasie, gdy konsumpcja jabłek i gruszek jest w szczytowym momencie i zbiega się z drugim rokiem ogólnopolskiej kampanii Afrucat "Dbaj o siebie jak o jabłko", stowarzyszenie rozpowszechnia w mediach społecznościowych kolejną wiadomość: "Zwróć uwagę na pochodzenie". Kampania ta ma na celu promowanie lokalnych owoców...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka