EFC patrzy wstecz na 20 lat udanego zarządzania odmianami
Spoglądając wstecz na sukcesy EFC, Prezes Zarządu Ilse Hayen z dumą wyraża zadowolenie z ostatnich 20 lat. Za największy sukces uważa "uczynienie z KANZI® drugiej największej marki jabłek na świecie w skali międzynarodowej w ciągu 15 lat".
EFC świętuje swoje 20-lecie osiągając kilka kamieni milowych. KANZI® stało się
>
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Jabłka