EFC wprowadza koncepcję jabłek Sprizzle
EFC, zarządca marek, w tym Kanzi, ogłosił wprowadzenie na rynek koncepcji jabłek Sprizzle, która, jak twierdzi, może na nowo zdefiniować doznania smakowe w tej kategorii.
Przy spadającej konsumpcji owoców, EFC stwierdziło, że innowacje są niezbędne, aby pobudzić kategorię jabłek.
"EFC jest zdeterminowane, aby osiągnąć dalszy wzrost dzięki wprowadzeniu Sprizzle i przyczynić się do

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka