"Eksportując jabłka w czasie wojny, mówiono nam, że to głupota"
"W pierwszym miesiącu wojny nie prowadziliśmy eksportu, a zamiast tego skupiliśmy się na bezpieczeństwie naszego zespołu i bliskich. W tym czasie wszystkie łańcuchy dostaw zostały zniszczone, a porty zablokowane. Przekierowaliśmy ciężarówki z towarami, które zmierzały na Białoruś i zwróciliśmy większość ciężarówek do ich producentów. Niektórzy producenci odmówili przyjęcia ich z powrotem i zdecydowaliśmy się przekazać takie jabłka do
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka