Elstar: najlepiej sprzedające się, a jednocześnie najbardziej niedoceniane jabłko w Holandii
W tym sezonie niewielu producentów narzeka na wysoką sprzedaż owoców. "Musieli zmierzyć się ze znacznym wzrostem kosztów, ale tegoroczne ceny na szczęście to odzwierciedlały" - zauważa Marius van Arkel z Fruitstation van Arkel.
Ta holenderska firma sprzedaje około 15 milionów kilogramów owoców rocznie, z czego jedna trzecia pochodzi z własnej uprawy. W przypadku jabłek jest w pełni zaangażowana w odmianę Elstar, chociaż,
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka