Envy™, doświadczenie sensoryczne wykraczające poza owoce i warzywa
To nie jabłko, to doświadczenie: dlatego envy™ wie, jak opuścić dział owoców i warzyw, aby zaangażować zmysły konsumentów w całym sklepie. Potwierdza to innowacyjna kampania sklepowa, która w styczniu pozycjonowała specjalność premium konsorcjów VOG i VIP w działach kosmetycznych, winiarskich, cukierniczych i mrożonek w kilku włoskich sklepach.
Dzięki

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Jabłka