Envy i Candine napędzają sprzedaż Blue Whale w Hiszpanii
Przy trwającej jeszcze kampanii Envy już teraz twierdzi, że potroiła sprzedaż w stosunku do poprzedniego roku. "Envy to chrupiące, słodkie jabłko o bardzo spójnym smaku. To coś, co hiszpańscy konsumenci szczególnie cenią. Dlatego już teraz jest to jedno z ich ulubionych jabłek" - mówi Marc Peyres, dyrektor sprzedaży w Blue Whale. "Nie ma wątpliwości, że sprzedaż

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka