Francuskie Stowarzyszenie Jabłek i Gruszek zwraca się do Carrefour o zaprzestanie nieuczciwego importu
Ponieważ francuscy producenci jabłek borykają się z bezprecedensowym wzrostem kosztów i bardzo trudną sytuacją ekonomiczną, w styczniu zwrócili się do dużych dystrybutorów z prośbą o promowanie francuskich jabłek i podniesienie ich ceny o 0,20€/kg [0,21 USD/kg], aby móc żyć ze swojego zawodu. Carrefour postanowił zignorować tę prośbę i zaczął wprowadzać na swoje półki polskie jabłka. Francuzi
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka