"Fräulein to niemiecka odmiana jabłek, która jest produkowana we wszystkich niemieckich regionach uprawy".
Nowa kampania "Zostań Smacznym Odkrywcą" dla niemieckiego jabłkowego odkrycia "Fräulein" została uruchomiona w 45. tygodniu. "Do tej pory w Niemczech posadzono ponad 1,5 miliona jabłoni. Na razie nie są planowane żadne dalsze znaczące działania związane z sadzeniem. Wynika to z faktu, że najpierw chcemy zbudować i ugruntować markę za pomocą dostępnej nam ilości" - mówi szef marketingu Jens
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka