GBF zgłasza duży popyt na Cherish
Nowozelandzka firma Golden Bay Fruit (GBF), zajmująca się produkcją i pakowaniem jabłek, dopracowuje marketing jabłek Cherish, aby podkreślić kluczowe atrybuty napędzające rosnący popyt na tę odmianę w Azji.
Marka odmiany Cherish została wprowadzona na rynek w 2018 roku, a GBF wysłał 100 000 sztuk owoców na wybrane rynki azjatyckie. W ciągu pięciu lat ilość ta wzrosła do 70 kontenerów,
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka