Gruziński eksport jabłek wzrósł w ciągu roku, ale jest pewien haczyk
Od września, który oznacza początek sezonu jabłkowego w Gruzji, do końca lutego Gruzja wyeksportowała 6 300 ton jabłek - o 17% więcej niż w tym samym okresie, ale rok wcześniej. Ceny eksportowe były praktycznie niezmienione w stosunku do poprzedniego sezonu, więc przychody z eksportu w USD również wzrosły o 17 proc. Analitycy EastFruit zauważają, że wahania kursowe i wysokie
.
EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Jabłka