Irlandzka para tworząca wegańskie akcesoria skórzane ze skórek jabłek wygrywa 10 000 euro w sklepie
Przedsiębiorcy Kate O'Neill i Michael O'Malley byli świadkami rozkwitu swojego modowego przedsięwzięcia, Kalo. Uruchomiona w listopadzie 2022 r. firma Kalo produkuje wegańskie torebki wykonane ze skóry jabłka. W niecały rok innowacyjny asortyment znalazł swoje miejsce w domu towarowym Arnotts.
Mimo pracy na pełen etat, Kate i Michael ambitnie założyli Kalo. Ich wegańskie skórzane torby,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka