Jabłka premium z Ukrainy, zaprojektowane specjalnie dla konsumentów z Uzbekistanu
Spółka Sady Dnipra była pierwszą ukraińską firmą, która opracowała ofertę jabłek zaprojektowanych specjalnie na rynek Uzbekistanu.
"Chociaż w tym roku nie mamy problemów ze sprzedażą jabłek w dobrych cenach, dzięki wysokiemu popytowi na nasze produkty w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Singapurze i Malezji, zauważyliśmy rosnące zainteresowanie ukraińskimi jabłkami z Uzbekistanu. Po zbadaniu tego rynku,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka