Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Jabłka Yello zyskują na popularności dzięki wzrostowi wolumenu sprzedaży

2024-01-22 13:00
Źródło: Fruitnet.com

Minęło ponad siedem lat odkąd Yello, nowe jabłko o żółtej skórce wyhodowane w Japonii i uprawiane w regionie Südtirol we Włoszech, zostało oficjalnie zaprezentowane na targach Interpoma w Bolzano. Od czasu tej pierwszej premiery, odmiana ta najwyraźniej zbudowała bazę zaangażowanych klientów wraz ze wzrostem wielkości produkcji.

VOG i VIP, dwaj główni włoscy marketerzy, którzy mają licencję na sprzedaż tej odmiany, mówią

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem