Jabłko Ambrosia™ zyskuje udział w segmencie klubowym
Poprzez szereg działań offline i online, marce udało się przykuć uwagę konsumentów i wypozycjonować się w świadomości wszystkich tych, którzy szukają jabłka będącego synonimem jakości i smaku.
W trakcie tej kampanii Ambrosia™ zwielokrotniła swoją obecność w mediach dzięki ważnej kampanii w telewizji poprzez emisję programu
W tym samym czasie Ambrosia™ została zaproszona do udziału w konkursie na najlepsze jabłka.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka