Jabłko Kanzi szybko zyskuje globalną popularność
W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, firma CMI Orchards zwraca uwagę na jabłka Kanzi® jako wybór dla entuzjastów pieczonych deserów i świątecznych smakołyków. "Słodki, intensywnie pikantny smak i konsystencja jabłka, które pozostaje jędrne po upieczeniu i nie staje się papkowate jak inne jabłka, wyróżnia Kanzi" - mówi Rochelle Bohm, wiceprezes ds. marketingu w CMI.
Produkcja Kanzi jest

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka