Jabłko pochodzenia europejskiego odnotowuje 20% wzrost
Po rekordowych wynikach w 2023 r. we Włoszech, Francji, Irlandii i Hiszpanii z ponad 20% wzrostem w całej Europie, jabłka Joya® przygotowują się do nowego etapu rozwoju w 2024 r., zdobywając pozycję wiodącej europejskiej marki pochodzenia europejskiego w trzeciej połowie sezonu wiosenno-letniego.
Perspektywy te opierają się na wysokiej jakości zbiorach, zrównoważonym

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka