"Jestem dumny z tego, jak jako zespół poradziliśmy sobie z pierwszym, pełnym wyzwań rokiem".
"Sezon letni mamy już praktycznie za sobą i jesteśmy teraz poza sezonem. Obecnie nasz asortyment we Friesenheim obejmuje damsony, porzeczki, jagody, pigwy, winogrona, jabłka i gruszki. Mieliśmy intensywny rok, jednak pierwszy rok jest zawsze wymagający. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, jak poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem jako zespół", mówi Lena Trautwein.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka